Strategia ja taloudelliset tavoitteet
Tavoitteenamme on jatkaa asemamme vahvistamista yhtenä Suomen johtavista halpakaupoista hyödyntäen keskeisiä vahvuuksiamme: houkuttelevaa ja laajaa tuotevalikoimaa, edullisia hintoja ja helppoa asiointikokemusta.
Kasvustrategiamme mukaisesti pyrimme avaamaan vähintään 3–4 uutta myymälää vuodessa sekä jatkamaan vertailukelpoisen liikevaihdon kasvattamista nostamalla entisestään tunnettuuttamme.
Pyrimme jatkamaan arvolupauksemme kehittämistä tarjoamalla myös jatkossa asiakaskuntamme tarpeisiin laajan tuotevalikoiman edullisin hinnoin. Pyrimme myös jatkamaan panostuksia verkkokauppamme kehittämiseen ja kasvattamiseen, tarjoten asiakkaillemme mahdollisuuden asioida niin paikan päällä myymälöissä kuin verkkokaupassa.
Myymäläverkostomme kasvattaminen
Vertailukelpoisen liikevaihdon kasvattaminen nuoressa myymäläverkostossa
Omien tuotteiden osuuden kasvattaminen
Jatkuva tuotevalikoiman ja monikanavaisen liiketoimintamallin kehittäminen
Korkean kannattavuuden ylläpitäminen ja parantaminen
Liikevaihto yli 600 milj. euroa tilikauden 2028 loppuun mennessä
Liikevoitto -% (EBITA-%): oikaistu liikevoitto-% (EBITA-%) yli 17 %
Liikevoitto (EBITA): oikaistu EBITA yli 105 milj. euroa
Voitonjako*: vähintään 80 % tilikauden nettotuloksesta
Velkaantuneisuus**: Nettovelka/käyttökate alle 2.0x
*Yhtiön tavoitteena on jakaa osakkeenomistajille vähintään 80 % yhtiön nettotuloksesta vuosittain
**Sisältää IFRS 16:n mukaiset vuokrasopimusvelat